Waluta:
PLN
EUR
CZK
USD

Porównaj: 0

0 / 0 zł

Menu

Kontakt

Zamówienia telefoniczne #1: 576 572 232
Zamówienia telefoniczne #2: 790 261 770
Wysyłki: 508 154 701

Godziny otwarcia :
Sklep internetowy:
Poniedziałek-Czwartek: 08:00 - 16:00
Piątek-Niedziela: Nieczynne

Szkółka (na miejscu):
Poniedziałek-Piątek: 08:00 - 15:00
Sobota: 08:00 - 13:00
Niedziela: Nieczynne

Email: sklep@kielkowski-szkolka.pl
Formularz kontaktowy







Obsługujemy płatności:
  • Przelew bankowy
  • Płatności przy odbiorze
  • Przelewy24 - Szybkie przelewy
  • Płatności PayPal
  • Płatności kartą kredytową
Więcej informacji o płatnościach

Paczki wysyłamy kurierem:

Kurier GLS

Dostarczamy do 19 krajów

Polska Polska
Czechy Czechy
Słowacja Słowacja
Austria Austria
Węgry Węgry
Ukraina Ukraina
Litwa Litwa
Niemcy Niemcy
Bułgaria Bułgaria
Dania Dania
Estonia Estonia
Holandia Holandia
Łotwa Łotwa
Słowenia Słowenia
Belgia Belgia
Francja Francja
Irlandia Irlandia
Szwecja Szwecja
Finlandia Finlandia

Więcej informacji o dostawie
Allegro:
Allegro

Gwarancja jakości naszych produktów

Jesteśmy jej na tyle pewni, że dajemy 12-sto miesięczną gwarancję na rośliny. Jeśli po posadzeniu roślina nie wyrośnie to można ją spokojnie reklamować a my wyślemy nową na nasz koszt lub zwrócimy pieniądze za roślinę! Jesteśmy nieliczną firmą w europie która oferuje taką gwarancję. Warto to wziąć pod uwagę. 

gwarancja jakości

Wymagania, które należy spełnić aby gwarancja była ważna

  • należy dostarczyć zdjęcia rośliny reklamowanej (zdjęcia muszą być dobrej jakości, szczegółowe, ze zbliżeniami na pędy, liście, kwiaty)
  • należy dostarczyć zdjęcia stanowiska w którym roślina była posadzona
  • należy przestrzegać warunków glebowych, PH podłoża, wilgotności podłoża, zabezpieczać rośliny na zimę (te które tego wymagają) i innych wymagań dla danej rośliny. Dane te są podane w opisie roślin.

Reklamacji nie podlegają rośliny uszkodzone przez warunki atmosferyczne (np przemarzanie), przesuszenie roślin, patogeny i inne choroby w glebie klienta.

Wszystkie te informacje należy wysłać na e-mail: sklep@kielkowski-szkolka.pl w tytule proszę wpisać "Reklamacja"

W mailu muszą znaleźć się wyżej wymienione zdjęcia, dane kontaktowe wraz z adresem dostawy, numerem telefonu.

Rezerwujemy sobie 14 dniowy okres na realizację reklamacji

- Kielkowski-Szkolka.pl